27 Ekim 2014 Pazartesi

Dersimiz Sevin, Sevişin ^_^


Bu ülkede doğmakla hayata kısıtlanmış başladığımı düşünüyorum. Herkes birbirinin ne yaptığıyla ve ne düşündüğüyle o kadar ilgili ki.Kimse kimsenin fikirlerine hoşgörü göstermediği gibi aynı zamanda herkes birbirine yaranmaya çalışıyor.Bu kısıtlanmışlıklar o kadar fazla ki.Ama bugünkü konumuz "cinsellik"

Bir kere biz bayanlar daha çocukluktan tabularla büyütülüyoruz. Erkek çocukları "göster oğlum pipini,hanimiş oğlumun pipisi" diye övülerek büyütülürken kız çocukları "ayıp,günah,sen kızsın" gibi ezik cümlelerle büyütülüyor.

Ve doğal olarak yaşadığımız herşeyde suçluluk duyuyor,vicdan azabı çekiyoruz. İlk öpüşmemde eve geldiğimde kendimi yerden yere atarak ağlamış,kaç gün annemin babamın yüzüne bakamamıştım,rüyalarıma falan girmişti. O suçluluk duygusunu hiçbir şekilde tarif edemem.Yaşayan anlar. Neden böyle hissetmek zorundayız ki? 

Mesela erkekler her yedikleri haltı rahatça söyleyebiliyorlar. Gerçi ciddi ilişkileri olduğunda kimse kimseye birşey anlatmazmış! Öyle diyorlar bilemem.Laylaylom bir ilişkide her yedikleri haltı anlatıyorlar. Ama bir kız böyle öpüştük şöyle seviştik diye anlatamıyor.Bu tür şeylere sinir oluyorum işte. Kızlara sorsan bırakın sevişmeyi hiçbiri öpüşmemiştir bile! Bu durumda erkekler bu işi kiminle yapıyor o zaman diye sormak lazım. 

Mesela geçen gün gazetede bir yazı okudum.Amerika'da bir kanalda tıpla ilgili bir program varmış.Ergenlik dönemi yaş grupları için tampon kullanımını anlatıyormuş doktor.Nasıl kullanılmalı gibi.Ve bu yaş grubundan arayan hiç kimse "ay doktor bey kızlık zarım bozulur mu yırtılır mı çatlar mı patlar mı" gibi bir soru yöneltmemiş.Bizde böyle bir program yayınlansa ülkede ayaklanma olur yemin ederim.O kanalı kapatıp lanetlerler hatta. Belki kanalın kurucusu içeri bile alınabilir.

Ne bileyim ya. İnsanın sevdiği adamla bunu yaşamasından normal ne olabilir ki ? Bence cinsellik sevgi olduğu zaman anlamlı. Bu namussuzluk demek değil benim gözümde.

Hı yanlış anlaşılmasın.Medeniyet herkesle yatıp kalkmak değildi tabi. Bunu savunmuyorum asla. Ama işte toplum olarak bu konuda tabularla donatıldığımız için "çoğu" kız kendini olduğundan farklı gösteriyor. "Ayy ben hayatta evlenmeden öyle yapmam,şöyle yapmam."   

O kadar çok insan tanıdım ki üniversite boyunca. Kızımız herşeyi yaşamış.Bir orası kalmış ben bakireyim elime erkek eli değmedi deyip evleniyor.Evlenemez demiyorum, tabi ki evlenecek. Ama bu mu namus şimdi? Toplum olarak kendimizi ve başkalarını kandırmayı seviyoruz. Bu yalanlara gerek kalmasa keşke.Bir de tıp o kadar ilerledi ki diktirme denen yöntem sıkça kullanılmaya başlanmış. Üzülüyorum ya valla. Ne gerek var böyle şeylere? Diktirmek nedir allasen?

Erkekler de toplum baskısından dolayı "bakire olmayan kızla işim olmaz" deyip bakire olmayan biriyle evlenebiliyor. İşte iki taraf da kendini ve başkalarını böyle kandırma gereği hissediyor. 

Bir arkadaşıma sevgilisi birinci ayında "bakire misin" diye sormuş.Nasıl birşeydir bu aklım almıyor. Bence bu konu ne evlenirken ne de sevgiliyken gündeme gelmemeli. Biliyorum bu yazım yüzünden beni yadırgayanlarınız olacaktır.Ama cinsellik yemek,içmek gibi doğal bir ihtiyaçtır bana göre.Ama herkesle yaşanmaması gerektiği düşüncesindeyim.Özel olmalı işte ne bileyim.

Kızlık zarının ne demek olduğunu araştırdığım dönemlerde bu zar nasıl da başkalaşıp "namus" anlamına gelmiş diye şaşırıp kalmıştım. Bebeklik ve çocukluk döneminde mikroplardan korunmayı sağlıyormuş.Ama ergenliğe yaklaştıkça malumunuz regl konusu sebebiyle incelip zaten ortasında delik olan bir zar haline geliyormuş. Ama tabi sonra "namus" simgesi halini almış.Tuhaf.İnsan ne kadar da zeki bir varlık!

Bu konu nereden çıktı derseniz.Bugün bir arkadaşımla bunu konuştuk da. Baya dolmuşum.İçimi kusayım dedim :)

Öpeledim sizi kuzucuklar!



3 yorum:

  1. Şu bekaret şeysine bişey diyim mi, neyse yaşı küçük olanlar vardır aramızda, bakir ve bakire olanlar, kötü örnek olmasın ;) senin söylediklerine tamamen katılıyorum, ayrıca bakire iseniz kurban edilecek bir sebebiniz var demektir, değilseniz aşkla yaşayacağınız çok fazla şey... :p

    YanıtlaSil
  2. ne yargılaması yaa alkış tutarım ben :D

    YanıtlaSil
  3. bir de bazı midesizler bu kızlık zarı durumuna "patlak" yakıştırması yapıyorlar ya, şerefsizim erkek olduğumdan utanıyorum.
    rahat *iktim be moruk, patlatmış hamısına koyim

    YanıtlaSil