28 Ekim 2014 Salı

Veda edeceğimi hiç düşünmemiştim :(

Bazı sebeplerden dolayı blog yazmaya son veriyorum. Aslında anlatacak o kadar çok şeyim var ki. Ama halim yok.Esas sebebin esas oğlanın tripleri olduğunu bilmenizi isterim.Vay efendim bizim özelimizmiş,niye herşeyi yazıp ortaya döküyomuşum falan filan.

Kendimi kascaksam neden yazayım ki? Ben aklımdan,kalbimden içimden geçen ne varsa yazmak istiyorum. Hı madem gizli olsun istiyodun neden ona söyledin diyeceksiniz şimdi.Söylemedim.Yakalandım :( Ve biliyorum ki bu cümlelerimi okuyacak. Bana daha çok kızcak ve tekrar tekrar tartışıcaz. Anladım ki bana blog aleminde rahat yok. O yüzden veda vakti. Bir daha blog açar mıyım? Bilmiyorum,hevesim kaçtı biraz.Ama belki bir gün gelirim yine belli mi olur.Yeter ki hevesim geri gelsin.Oysa neler düşünmüştüm yaa.Burası tamamen bana ait olcaktı. Yazarken mutlu olcaktım ....

Bugün kendime cicili bicili bi defter aldım.Ona yazıcam ne istiyosam. Napalım okunmadığımı bilmek ve yorumlarla kimseyle muhabbet edemeyeceğimi bilmek kötü bi duygu ama yapcak bişey yok. Kendim çalıp kendim oynarım bundan sonra. İçim sıkıldı. O kadar tartıştık ki esas oğlanla küs gibi bişeyiz şu an. Bu cümlelerden sonra daha da fazlası olcak eminim.Şimdi sayfa yenileyip duruyodur bişey yazdım mı diye. Al aşkım bu yazı da sana hediyem. Emeğin için teşekkür etmek istedim,mersi boku.

Sonuç olarak bu yeni bloğumun son yazısı. Esas oğlan bu bloğumla eski bir bloğumun olduğunu da öğrendi ve telefonumdan gmaile bakınca gördü. Orda yeterince baskı altındaydım zaten iki arkadaşım bildiği için. Şimdi olana bak. Of sinirliyim !!

Ama sizleri çok seviyorum.Kendinize iyi davranın :'(

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder