22 Ekim 2014 Çarşamba

Kendi Rolümü Oynamaya Geldim !!!


Şu an bu satırları yazarken eski bloğuma yazdığım ilk yazı geldi aklıma. O kadar heyecanlıydım ki, nasıl başlayacağımı bilememiştim. Aslında ne de kolaymış.Önemli olan sadece "ben" olabilmekmiş. Sırrı buymuş meğer.

Aslında o bloğu açarken "ben" olmak için açmamışım bunu farkettim zaman içinde. Sanki kafamda farklı bir karakter yaratmışım ona blog adında bir dünya kurmuşum ve oynatıyormuşum gibi.Ben "ben" olamadım o blogda. Hem de hiçbir zaman. İçimden geçenleri yazmak için açmıştım.Ama yazabildiğim sadece mutluluklarım oldu. Buna sebep olan da iki arkadaşımın o bloğu bilmesi oldu.

Sanki beni takip edenler beni tanıyormuş gibi herşeyimi yazmaktan çekinir oldum. Mesela üzgün olduğumu yada sevgilimle kavga ettiğimizi yazsam beni yargılayacaklar "ay aptal bu kız" diyecekler gibi hissediyordum.

O yüzden değişiklik ve "ben olma" vaktidir dedim ve yeniden yazmaya başladım.Sıfırdan ve kendim olarak. Belki de tecrübe isteyen bir konuydu bilmiyorum. Mesela artık o kadar çok blog takip etmemeye karar verdim.Çünkü herkesi okumaya vaktim olmuyor.Sonra kendimi suçlu hissediyorum.Aynı zamanda bu bloğu tanıdığım hiç kimseye söylememem gerektiğini biliyorum artık.

Sonuç olarak siz benim kim olduğumu bilmeseniz de ben artık buradayım. Hem zaten bilseniz de beni tanıyor sayılmazsınız aslında.Çünkü o blogda okuduğunuz kişiyle buradaki çok farklı kişiler olacak. Orası benim istemeden yaratmış olduğum hayal dünyammış aslında. Burası ise tamamen benim gerçekliğim olacak.Mutluluk,sevinç,üzüntü,karamsarlık,şımarıklık herşeyimi ama herşeyimi okuyacaksınız. İşte şimdi çok huzurluyum.

Yazarken kendimi özgür hissediyorum.Evet evet, parmaklarım özgürce yazıyor sanki. İşte şimdi çok iyiyim. Kendi rolümü oynamaya geldim !!

28 yorum:

  1. Hoş geldin aramıza. Benimde ikinci blogum bu. İlkini erkek arkadaşımla açmıştım. Birlikte yazıyorduk. Sonra bazı problemler oldu vs. Aynı şeyleri ben de düşündüm az blog takip edeceğim diye, ama beceremedim. Evet çoğunu da okuyamıyorum maalesef.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anarsi Özlem,
      Hoşbuldumm :) Aslında seni zaten takip ediyordum ben. O yüzden yabancılık çekmiyorum :)
      Hmm sen de sorun yaşadın demek.Oluyor işte bazen.
      Öncekinde beni takip ediyorlar diye bir sürü blog takip etmişim ayıp olmasın diye.Hiçbirini de okumuyordum :) Bu sefer böyle olmaz umarım.

      Sil
    2. Bence kim olduğunu açıklama, gizemli olman hoşuma gitti. :) Merak etmiyor değilim ama iyi iyi böyle.

      Sil
    3. Anarsi,
      Kim olduğumu söylemezsem daha mutlu olacağımı düşünüyorum.Diğer türlü olursa eski yazdıklarımla karşılaştırma yapılacak ister istemez. Artık yeni bir sayfa açtım :)

      Sil
  2. oleeeey hoşgeldiiin. bence de kimseye söyleme blogunu. hımm du bakayım yaa kimdin ki. istersen söle de arkadaşlara duyurayım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deep,
      Hoşbuldukkk :)
      Yok yok kimseye söylemeyeceğim bu sefer :)
      Aslında bu defa kendim olabilmek için yeni bir blog açtım.Takip edenlerin benle en baştan tanışmasını istiyorum deep. O yüzden eski bloğumu unuttum gitti :)
      Sadece duyurabilirsin istersen kim olduğum önemsiz :)

      Sil
  3. şu blog gözükmüyo mu dedin ya onu da bak blogumda köşede bi blog var tepede. meral kuş. pc maps ona soruver yaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deep,
      Ya aslında düzeldi diye düşünmüştüm ben.Mesela senin izleyiciler bölümünde benim resmime tıkladığında bloğum yazmıyor mu altında Çılgınlar Kraliçesi diye??

      Sil
    2. düzelmiş oleey. :)

      Sil
  4. ayyy kimsin acaba? önceki blogunu kapattın mı tamamen?
    İpucu versen :) Mesela ben hep yazılarını okur,yorum yazar mıydım?
    Neyse :) Hoşgeldin :) Umarım istediğin gibi olur bu sefer :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gizemlikimlik
      Hoşgeldin kuzum :)
      Hayır kapatmadım.Kıyamıyorum nedense. Bir süre duracak sanırım :)
      Evet yazılarımı okuyup yorum yapıyordun.Ben de sana tabi ki :) Aslında amacım saklamak da değil.Sadece sıfırdan başlamış gibi olmak istiyorum o yüzden bunu prensip olarak kabul ediyorum :))
      Umarım öyle olur,teşekkürler :)

      Sil
  5. Hayırlı olsun Hollyyy! :) Ben de bekliyorum hemen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kafa Dergi,
      Teşekkür ederim :) Geldim bile :)

      Sil
  6. ya ciddi olmazsın. meraktan kudururum şimdi ben. oturup tek tek bakmak istiyorum bloglara kim olabilirsin diye.=)
    Hoş geldin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zamska,
      Hoşbuldumm :)
      Yaa merak etmek yok tutamam çenemi yoksa :D

      Sil
  7. İnsan birileri bilince yazamıyor. Bir arkadaşım bile bilse fena hani. Ne düşünüyorsun ediyorsun hepsi ortalıkta...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Lady Witch,
      Aynen öyle.Ve tanıdığın birinin okuyup seni düşüncelerinle yargılaması huzursuz ediyor insanı.

      Sil
  8. ehe he :) çok iyi yapmışsın yahu, ben de bloğu bu mantıkla açmıştım, kimse bilmesin ne düşündüğümü nasıl yazdığımı, ama farkettim ki çok boşboğazım ben :p yakın arkadaşlarıma da dedim, sonra niye gizleneyim ki dedim arkadaş ben böyleyim işte diye bir isyan ettim, paylaştım.Ama yine de o dediğin kafamda nasıl düşünürler baskısı yansıyor, bilinmemek daha iyi yazarken kendini ;) tekrar hoşgeldin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaz-(s)aklan-kaç,
      Hoşbuldum,teşekkür ederim :)
      Ben bu sefer ağzımı sıkı tutucam inşallah :)

      Sil
  9. Şuan aşırı derecede merak ediyorum :) biz tanışıyormuyduk pekii eski blogundan ahh nasıl bir merak bu:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kelebenk,
      Evet tanışıyorduk.Birbirmize sık sık yorum yapıyorduk hatta :)

      Sil
  10. kafamın içinde onlarca hayali karakter varken, bir de sen.
    pofff
    bana da mı loloo

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. safransarı,
      Hahah :D Oy kıyamam saaa ben :D
      Ama bir karakter fazla olsun nolcak kii :)

      Sil
    2. kim olduğunu biliyorum :p

      Sil
    3. Safransarı,
      waaow heyecanlandım :D

      Sil
  11. son yazımı gördün mü

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deep,
      Evet deep beni duyurduğun yazı mı ? :)
      Telefondan okudum da yorum yazamadım.Telefondan yazmaya üşeniyorum da biraz :)

      Sil