25 Ekim 2014 Cumartesi

Ayy İkinci Yayınımmm *.*


Günlerdir beklediğim kargom geldi sonunda. Tabi şimdi merak edersiniz neymiş bu kargo diye. Belki  de etmezsiniz belli de olmaz gerçi :) Neyse beklediğim kargo KPSS kitaplarından oluşan bir set. Düşündüm taşındım ve bu sınava girmeye karar verdim. Ama 2015'te değil 2016 'da. Çünkü B grubuna gireceğim. Bu meslek böyle çalışarak olmaz diye düşünüyorum. En iyisi devlete kapağı atmak ve rahat etmek.

Heyecanlıyım aslında.Ders çalışmayı özledim sanırım.Böyle test çözdüğümde arkadan doğru yanlışlarımı kontrol edip üstüne tik atmayı özledim. "Bu ders bana kol gibi girecek" demeyi de özlemişim aslına bakarsan.

Daha neredeyse iki sene var. Erkenden yavaş yavaş başlarım çalışmaya.Çünkü gündüzleri işteyim.Dersaneye de gitmek istemiyorum.Kendim yapabilirim. Sadece sistemli çalışmaya bakar.Çüüş şimdiden mi çalışmaya başlayacaksın dediğini duyar gibiyim okuyucu :) Olsun sonradan pişman olup zaman kaybetmek istemiyorum.

Şimdilik sadece tarih ve matematik çalışmayı düşünüyorum zaten. Matematiğim iyidir.Sadece hatırlama niteliğinde olacak benim için.Aradan çıksın istiyorum.Ukalalık gibi olmasın ama tarih canımı sıkıyor bir tek.Diğerlerini yaparım diye düşünüyorum. Hıı bu arada 85 üstü almalıyım. Alır mıyım? Adam gibi çalışırsam alırım ve o sınav bana değil ben ona girerim arkadaş!! =)

Bu sınava girmeye karar verdiğimden beri Allaam iyi ki böyle bir sevgilim var diyorum. Oy ağzını yirim onun ya. Her zaman yanındayım diye beni gazlamıyor mu işte o zaman derece bile yaparım lan diye aklımın ucundan geçirir gibi oluyorum :D Tabi ki yapamam da gaz etkisi işte :D

Ben Yargı Yayınları aldım başlangıç olarak.İkinci yayın da esas oğlandan gelecek olan Yediiklim Yayınları olacak. Esas Oğlan koyuverdim adını da bak ne güzel oldu :)

Beni benden daha çok düşünüyor kıyamam ona.Ah bir de didişmesek arada bir.Ama olur o kadarcık değil mi? İlişkinin tuzu biberi sayılır bunlar :)

Neyse onunla yaşadıklarımı bol bol okuyacaksınız zaten. Şimdilik kayboluyorum :)

İyi geceler ve tatlı pazarlar hepinize kuzucuklarım ^_^

10 yorum:

  1. nedense yine kendime benzettigim
    icin bu yazini aklimda biri olustu direkt bende basladim kpssye budami ortak ama omusunki osun bence sen:) aklim fikrim burda olcak simdii sen bana yoruml soyle kim oldugunu yayinlamam:))) yaa osun senn evet evett o yihu:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kelebenk
      Aslında tahmin edebiliyorum aklından geçen kişiyi :) Ama o değilim. Çünkü daha önceki bloğumda kpssye dair hatta hiç bir sınava dair yazım yoktu. Bu yeni verilmiş bir karar :D
      Ben sıfırdan başladım bu bloğuma.O yüzden kim olduğumu söyleyip eski yazılarımla karşılaştırılmak istemiyorum. Orada sadece bana dair güzel şeyler vardı. Bazı arkadaşlarım bildiği için.Ama artık hayatımın en berbat yönlerini bile yazıcam :)
      Şimdilik bende kalsın.Belki bir gün .. :)

      Sil
    2. ihihi kimi tahmin ediyorum diye dusundugunu anladim ama o degilsinkii biliyorum:) zaten o gizliydii:) ben cok kisiylede yorumlasmadigim icin elimdeki tahmin sayim az:))

      Sil
    3. Kelebenk
      Ay kim gizliydi ben de onu merak ettim şu an anlamadım ne dediğini :D
      Beni tahmin ediyorsan da söyleme bana. Büyüyü bozmak istemiyorum :D

      Sil
  2. hah haaaaa hadi kolaylıklar başarılaaar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deep,
      Teşekkür ederim deep. İnşallah başarı benimle olur :)

      Sil
  3. seni tanıtmıştım da dün yaa :)

    YanıtlaSil
  4. kendimi yazıları okurken dedektif gibi hissediyorum.Ama tabi ki bu yanlış.Sonuçta burada sadece kendin olmak istiyorsun.Ama merak etmiyor değilim.Belki bir gün söylersin he :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gizemlikimlik
      Bilmem ki.Belki bir gün kafama eserse söylerim :)

      Sil